ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نگرانت مےشوم

عكس هاي عاشقانه- گالري عكس ايرانيان - عكسفا . نت

 

 من هر روز و هر لحظـ.ه نگرانت مےشوم ...                 

کـ.ه چـ.ه میکنی؟                      

کجایے ..؟               

در چـ.ه حالے ...؟                       

پنجره ے اتاقم را باز مےکنم و فریاد مےزنم :                  

ـ تنهاییت براے من ...                         

ـ غصـ.ه هایت براے من ..                        

ـ همـ.ه ے بغضها و اشکهایت براے من ...                      

تو فقط بخند ..                     

آنقدر بلند تا من هم بشنوم ...                          

صداے خنده هایت را ...                            

                             صداے همیشـ.ه خوب بودنت را ...     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 7:9 | |